Vážení zákazníci, zimní kolekce DEVOLD bude k dispozici cca od 23.9.2021.

Vrácení a výměna zboží

 Jak správně postupovat při reklamaci, vrácení nebo výměně zboží ?  

Pokud se rozhodnete vyměnit nebo vrátit u nás zakoupené zboží pouze do 14 dnů od data převzetí, je jen na Vás, zda-li se rozhodnete pro vrácení peněz převodem na Váš účet nebo výměnu za cokoli jiného z naší aktuální nabídky.

V případě úplného nebo částečného odstoupení od kupní smlouvy ( vrácení celé objednávky, či její části ), prosíme také o zaslání čísla účtu pro navrácení odpovídající kupní ceny - elektronicky ( mailem na adresu shop@everydaymerino.cz ), či průvodním dopisem ( vyplněným reklamačním formulářem ) přiloženým v odesílané zásilce. 

Další podrobné informace naleznete v našich obchodních podmínkách. 

https://www.everydaymerino.cz/obchodni-podminky/

  • POZOR: Zboží musí být zabalené v ochranném obalu, bez známek závady a používání ( mechanické poškození, make-up, skvrny, parfém, chlupy domácích mazlíčků ... ) s připevněnou visačkou. V případě, že vrátíte zboží v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na náhradu takto vzniklé škody (nebo za znovu uvedení do provozu). 

 

Pokud si nejste zcela jisti, prosím kontaktujte nás na níže uvedených kontaktech, kde Vám rádi poradíme.

 

Reklamacni_formular ke stažení zde  

 

 

Kontaktní adresa pro zasílání :                                          

                                     

Everydaymerino.cz                                              

Pod Strání 18                                                      

27304, Kačice           

tel. +420 603 171 479                                         

tel. +420 604 511 682    

mail. shop@everydaymerino.cz     

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.